Na spletni strani dihslovenia.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi. Prosimo vas, da s klikom na spodnji gumb potrdite uporabo piškotkov na naši spletni strani.
Podjetje PLANDELA d.o.o. se ukvarja z razvojem in trženjem informacijskih rešitev za upravljanje z delovnim časom. Osredotočamo se predvsem na večizmenske delovne procese, pri katerih ima kvalitetna informacijska rešitev še posebej visoko dodano vrednost. Pokrivamo vse faze delovnega procesa – od izdelave delovnih razporedov, registracije delovnega časa, do popolnoma avtomatiziranega obračuna plač in plačnih dodatkov.
V podjetju že od ustanovitve leta 2012 glavni poudarek dajemo razvoju lastnih inovativnih rešitev, ki temeljijo na najnaprednejših informacijskih tehnologijah, in so plod tesnega sodelovanja z našimi strankami iz različnih panog: oskrba in zdravstvo (domovi za upokojence, bolnišnice, zdravstveni domovi), storitvene dejavnosti, trgovina, industrija, gradbeništvo, varnost in transport. Trenutno našo rešitev uporablja skoraj 100 strank po vsej Sloveniji, s pomočjo naše aplikacije pa upravljajo delovni čas za več kot 10.000 zaposlenih.
V zadnjem obdobju je velik del naših razvojnih aktivnosti usmerjen v samodejno izdelavo delovnih razporedov, ki v veliki meri nadomesti dolgotrajen proces ročnega planiranja. Samodejno planiranje smo z zelo spodbudnimi rezultati uvedli v več podjetjih in organizacijah, in se v praksi že uporablja v zdravstvu, letalski industriji, asistenčnih centrih in infrastrukturnih dejavnostih.
Rešitev Plandela je namenjena celostnemu upravljanju z delovnim časom v večizmenskih delovnih procesih. Omogoča planiranje, registracijo, obračun in analizo delovnega časa, hkrati pa služi tudi kot informacijska točka za vse zaposlene, ki lahko preko rešitve dostopajo do svojih razporedov in tudi sodelujejo pri načrtovanju delovnega časa.
Rešitev je zasnovana kot spletna aplikacija, posebej pa je prilagojena tudi uporabi na mobilnih telefonih. Za dostop tako uporabniki in zaposleni potrebujejo samo spletni brskalnik in dostop do interneta.
Modul za samodejno razporejanje izdela mesečni ali letni razpored dela na podlagi potreb po zaposleni, internih in zakonodajnih omejitev ter želja zaposlenih.
Digitalno središče Slovenije je v šestih mesecih predsedovanja Slovenije Svetu EU na enem mestu povezalo najnaprednejša slovenska podjetja, institucije in posameznike. Postalo je stičišče novih sodelovanj, ponudilo je reprezentativni prostor slovenskega napredka in gospodarskega razvoja.
Hvala, ker ste skupaj z nami živeli pestro dogajanje ter pripomogli k izpostavljanju izjemnih dosežkov, rešitev in znanja tako domači kot mednarodni javnosti.
Na spletni strani dihslovenia.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi. Prosimo vas, da s klikom na spodnji gumb potrdite uporabo piškotkov na naši spletni strani.
Vedno je treba omogočiti strogo potreben piškotek, da bomo lahko shranili vaše nastavitve glede piškotkov.
Če onemogočite ta piškotek, vaših nastavitev ne bomo mogli shraniti. To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, piškotke znova omogočiti ali onemogočiti.