Ogled 3D stojnice

Klepet
v živo

DODATNE INFORMACIJE

Steklarna Hrastnik

Steklarna Hrastnik. Danes za jutri. Steklarna je bila v Hrastniku zgrajena leta 1860. Od takrat do danes je preteklo že mnogo Save, mimo peljalo že mnogo vlakov, premog ni več glavna energetska surovina ter proizvodnja je precej drugačna kot tedaj. Toda steklo ostaja tudi po več kot 160 letih doma v Hrastniku. Danes je Steklarna Hrastnik visoko tehnološko nišno podjetje, usmerjeno na področje proizvodnje specialnega embalažnega stekla v najvišjem kakovostnem segmentu prestižnih pijač in parfumerije. Iz majhne zelene doline v osrčju Slovenije tako na 60 globalnih trgov letno trenutno odpotuje preko 200 milijonov prestižnih steklenic najvišje kakovosti. Narejene so s slovenskim znanjem, ljubeznijo do stekla ter izjemnim spoštovanjem do narave v sinergiji z naprednimi investicijami, trajnostnim delovanjem in ambicioznimi cilji. Simbioza domačega znanja in najnovejše zelene tehnologije nam omogoča, da drzno in pogumno sledimo našim ambicioznim načrtom. Konec leta 2020 smo naše znanje o steklarstvu, prostorske kapacitete ter vse prihodnje investicije usmerili v embalažni program. Aktivno še naprej iščemo nove razvojne rešitve, razvijamo nove produkte, pospešujemo digitalizacijo poslovanja, prepoznavamo priložnosti za boljši položaj na trgu, ubiramo nove komunikacijske poti, gradimo odnose s kupci ter morebitna krizna obdobja vidimo kot priložnost. Naša strateška usmeritev, nadaljnja globalna rast Steklarne Hrastnik, tako temelji na trdnih temeljih trajnostno naravnanih investicij v digitalizacijo, v energetski razvoj in spremembo procesov v zeleno tehnologijo. Glavno vodilo tako (p)ostaja ekološki vidik ter trajnostna naravnanost v povezavi z nadaljnjimi izboljšavami storitev po meri kupcev. Trajnostna naravnanost je vodilo tudi pri izboru povezovanja s tistimi blagovnimi znamkami, ki dajo veliko na okoljevarstvene aktivnosti.

opis storitev

Proizvajamo širok nabor izdelkov, med njimi prestižne steklenice za alkoholne pijače, stekleničke za parfumerijo in kozmetično industrijo ter namizno steklo. Celotno paleto naših izdelkov odlikuje estetska dovršenost in visoka kakovost. Od tradicionalnih dizajnov do inovativnih oblikovalskih rešitev naši izdelki prejemajo priznanja in nagrade. Med drugim smo ponosni prejemniki nagrade Red Dot 2016, ki jo je osvojila steklena skodelica Puzzle. Vsi naši izdelki so proizvedeni iz izjemno čistega stekla, slovijo po popolnem kristalnem sijaju in so povsem brez primesi težkih kovin. Izdelek in proizvodno količino prilagodimo kupčevim željam. Z zahtevnimi tehnikami dekoriranja vse izdelke prilagodimo individualnim željam ter tako dosežemo edinstvene in osupljive rezultate, ki izražajo kupčevo vizijo. Steklarna Hrastnik na enem mestu ponuja celoten nabor storitev – od ideje, oblikovanja, razvoja in dostave – pri čemer zagotavljamo tudi prilagodljivost, odzivnost in odličnost storitev in rešitev po meri kupca.

GALERIJA FOTOGRAFIJ

Pošljite povpraševanje

e.Bottle Smart Solutions

e.Bottle. Steklenica prihodnosti. German Design Council, zelo ugledna institucija, je podelila nagrade GIA za praktične, inovativne izdelke, ki so pionirski in izstopajo po svoji izraziti usmerjenosti k uporabniku z namenom, da omogočajo boljše in lažje vsakodnevno življenje. Steklarna Hrastnik je za projekt pametne steklenice e.Bottle prejela najvišje, zlato priznanje GIA 2021. Strogo žirijo smo prepričali v kategoriji ”Hrana & Pijača” v razredu ”Odličnost v B2C segmentu”. Pametna steklenica e.Bottle vsebuje t.i. elektronsko značko za večkratno uporabo, ki združuje komunikacijo s pametnim telefonom, senzorskimi elementi IoT ter RBG LED funkcije. S temi elementi, povezani v celoto e.Bottle, dinamično spreminja svoj status kot odgovor na različne dejavnike tekom življenjskega cikla ter s tem ponuja uporabnikom personalizirano izkušnjo. e.Bottle daje blagovnim znamkam novo in napredno priložnost, da nadgradijo svoj zgodbe, okrepijo svojo znamko, sledijo svojim izdelkom, komunicirajo s svojimi končnimi uporabniki na inovativen način, izboljšajo ter nadgrajujejo izkušnjo končnih uporabnikov ter poskrbijo, da njihova steklenica izstopa v katerikoli trgovini ali baru oziroma klubu. Z e.Bottle dobijo blagovne znamke neposreden stik s svojimi končnimi uporabniki in lahko prepoznajo njihovo uporabniško izkušnjo. Ob podpori analitičnih podatkov imajo blagovne znamke možnost, da z različnimi, personaliziranimi marketinškimi kampanjami nagovorijo tako posameznika kot določene skupine ali trge. Blagovne znamke tako lahko načrtujejo svoje (digitalne) promocijske aktivnosti, tržne kampanje in analizo podatkov. Izbirale pa bodo lahko med štirimi različnimi koncepti, ki temeljijo na njihovih potrebah in zahtevah.

Preberi več

Pokaži več

Prijavite se na e-novice.

Ostanite obveščeni o dogajanju, poslovnih priložnostih in novostih v Digitalnem središču Slovenije.

industrija 4.0 in robotika

Prihaja kmalu

dni
ur
minut
sekund

Od 1. julija do 31. decembra 2021

BTC City Ljubljana & virtualno

Razstavišče, dogodki, izobraževanja, predavanja

digitalizacija

Prihaja kmalu

dni
ur
minut
sekund

Od 1. julija do 31. decembra 2021

BTC City Ljubljana & virtualno

Razstavišče, dogodki, izobraževanja, predavanja

5G in kibernetska varnost

Prihaja kmalu

dni
ur
minut
sekund

Od 1. julija do 31. decembra 2021

BTC City Ljubljana & virtualno

Razstavišče, dogodki, izobraževanja, predavanja

UMETNA INTELEGENA

Prihaja kmalu

dni
ur
minut
sekund

Od 1. julija do 31. decembra 2021

BTC City Ljubljana & virtualno

Razstavišče, dogodki, izobraževanja, predavanja